Klienta pārstāvība degvielas zādzības gadījumā

Degvielas zādzība ir stresaina situācija gan pārvadātājam, gan kartes piegādātājam. Tomēr ar pareizu rīcības plānu pārvadātāja zaudējumus var samazināt līdz minimumam. Vajadzīga palīdzība? Sazinieties ar mūsu komandu un saņemiet ekspertu konsultācijas no speciālista, kuram ir pieredze šādu situāciju risināšanā.

Pirmie soļi

Kartes izsniedzējs
  1. Zvaniet savam piegādātājam un pieprasiet piekļuvi kameru ierakstiem.

  2. Pārliecinieties, vai esat iestatījis limitus un pārbaudiet, vai tie tika aktivizēti.

  3. Pārbaudiet, vai citas kartes nesen nav veikušas aizdomīgas transakcijas.

  4. Ja limiti tika pārsniegti, pieprasiet pilnu kompensāciju.

Šoferis
  1. Lūdziet saņemt degvielas kartes foto un pārbaudiet tās numuru pret to, kas reģistrēts jūsu pašapkalpošanās portālā (dažkārt kartes var tikt samainītas).

  2. Pārbaudiet, vai šoferis nesen ir veicis kādus neparastus apstāšanās punktus neskaidros rajonos.

  3. Izvaicājiet visas aizdomīgās detaļas.

  1. Nekavējoties sazinieties ar iestādēm.

  2. Skaitliski sakārtojiet informāciju, jo tiesībsargājošās iestādes var atteikties uzsākt izmeklēšanu nepietiekamu detaļu dēļ.

Policija